Schowek Twój schowek jest pusty
Twój koszyk jest pusty ...
Kategorie
Kontakt
  • Power Satellites
    11-go listopada 21
    42-400 Zawiercie
    woj. śląskie
    NIP: 649-212-80-21

  • E-mail:sklep@olemarket.pl
  • Telefon+48 787 812 620
    +48 510 662 947
  • Godziny działania sklepupon - pt od 8:00 do 17:00, sb od 9:00 do 13:00
Cennik
Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS
Strona główna » SPORT I TURYSTYKA » SILNIKI ZABURTOWE ELEKTRYCZNE » Silnik Haswing Osapian 55lbs + Akumulator OPTI 100 Ah AGM + Ładowarka akumulatorowa 10a
Silnik Haswing Osapian 55lbs + Akumulator OPTI 100 Ah AGM + Ładowarka akumulatorowa 10a

Silnik Haswing Osapian 55lbs + Akumulator OPTI 100 Ah AGM + Ładowarka akumulatorowa 10a

Średnia ocena (5/5):
Średnia ocena 5/5
(głosów 1)

Dostępność: Dostępność - 3 dni

Czas wysyłki: 24 godziny

Koszt wysyłki: od 0,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Kurier - 0,00 zł
Kurier Poczty Polskiej - 0,00 zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł

Stan magazynowy:

Stan produktu: Nowy

Cena: 1 849,00 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (1)

HasWing to marka stworzona z myślą o wymagającym rynku Japońskim.

Kilkunastoletnie doświadczenie w produkcji silników spowodowało ,iż obecnie produkty spod marki HasWing dostępne są na wszystkich kontynentach. Głównymi odbiorcami są Japonia, USA, Australia, Wielka Brytania, Holandia, Niemcy, Austria, Polska, Włochy, Francja, Hiszpania, Rosja .

Przez kilka lat obecności na polskim rynku HasWing udowodnił ,że silniki tej marki kojarzone są z jakością, wytrzymałością i trwałością ,dzięki czemu są najczęściej kupowanymi silnikami na naszym rynku. Posiadają profesjonalny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, a także dostęp do oryginalnych części zamiennych, co zapewnia sprawne działanie na długie lata.

Obecnie w ofercie firmy HasWing jest ponad 30 modeli silników od 200 W do 1500 W montowanych z przodu lub z tyłu łodzi , sterowanych ręcznie lub pilotem o konstrukcji tradycyjnej lub BLDC.

Postaw na jakość HasWing !
 

1 5 biegów do przodu i 3 do tyłu.

2 Wskaźnik naładowania baterii.

3 Uchwyt teleskopowy.

4 Rączka z regulowanym kątem nachylenia.

5 Wytrzymałe mocowanie z tworzywa sztucznego.

6 Kolumna z anodowanego aluminium.

7 Płetwa silnika

8 Śruba 3 łopatkowa.

Zalety śruby trzy łopatkowej :

- większa moc

- wyższa prędkość

- mniejsze odległości między płatami – lepsze odpychanie roślinności

Maksymalna waga łodzi z załogą to 1800 kg.

Zalecany do łodzi o szerokości do 155cm. (Najlepsze Osiągi)

Uciąg - 55Lbs

Regulacja biegów skokowa 5 do przodu i 3 do tyłu

Długość przewodu zasilającego około - 1,7mb

Długość kolumny 36 cali – 91 cm. L-LONG

Wysokość silnika transportowa - 121cm

Maksymalna wysokość między górnym rantem pawęży a dnem łodzi - 60,5cm

Maksymalna grubość deski pawęży - 68mm

Minimalna szerokość pawęży do zamocowania silnika - 14,5cm

Średnica śruby - 236mm

Waga silnika - 8,2kg.

Zasilanie - 12V

Pobór prądu max - 47A

 

Akumulatory z serii OPTI 100 Ah są wykonane w technologii AGM (Absorbent Glass Mat) VRLA i głównie przeznaczone m.in.: do zastosowania w systemach zasilania awaryjnego (UPS, systemy automatyki), instalacjach solarnych oraz z przetwornicami napięcia. Najlepiej sprawdzają się w układach ładowania buforowego, jednak mogą być też stosowane w aplikacjach, w których akumulatory pracują cyklicznie. Dla głębokości rozładowania do 50 % posiadają około 600 cykli pracy. Projektowana żywotność wynosi 6-8 lat dla pracy w temperaturze ok. 20-25 stopniach Celsjusza.

Akumulatory typu AGM VRLA charakteryzują się budową wewnętrzną opartą na separatorach wykonanych z włókna szklanego w, których skupiony jest elektrolit. Separatory umieszczone są pomiędzy ołowianymi płytkami wewnątrz zasobnika energii w akumulatorze. Dodatkową cechą akumulatorów tego typu jest posiadanie automatycznego systemu uszczelniania (zawory ciśnieniowe - Valve Regulated). Zawory otwierają się w momencie wykrycia zbyt wysokiego ciśnienia wewnątrz akumulatora, powodując bezpieczne odprowadzenie powstałego gazu na zewnątrz obudowy, zapobiegając uszkodzeniu. Do takiej sytuacji najczęściej dochodzi w momencie przeładowywania akumulatora. Obudowa akumulatora wykonana jest z materiału typu ABS, a ogniwa z miedzi.

Zaprojektowana i opracowana nowa generacja ładowarek . Służą do ładowania akumulatorów: AGM, Standard, Gel, Calcium, Start/Stop. Po naładowaniu ładowarka może zostać podłączona do akumulatorów przez dłuższy czas, aby utrzymać ich 100% pojemności.

Nowe ładowarki zostały opracowane w celu optymalizacji czasu ładowania i uniknięcia przegrzania. Są sterowane mikroprocesorem, który zarządza ładowaniem akumulatora w 8 etapach, co zapewnia większą dokładność, bezpieczeństwo i wydłużoną żywotność baterii. Obudowa ładowarek zapewnia doskonałą wentylację urządzenia, aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie bez przegrzania. Ładowarka jest również zabezpieczona przed zamianą biegunów, iskrzeniem klem oraz posiada funkcję bezpiecznego wyłączania.

Unikalna technologia "Thermal Runaway" analizuje i chroni akumulator podczas całego procesu ładowania. Ładowarki są zaprojektowane tak, aby były odporne na wstrząsy. 

 

8 Etapów Ładowania

1. Ładowarka sprawdza czy akumulator jest w stanie przyjąć ładunek

2. Odsiarczanie akumulatora

3. Początkowa faza ładowania małym napięciem

4. Ładowarka ładuje maksymalny prądem do osiągnięcia 80%

5. Ładowanie prądem malejącym

6. Ładowarka bada czy akumulator jest w stanie utrzymać ładunek

7. Ładowanie końcowe stałym napięciem

8. Utrzymanie akumulatora w przedziale 95 - 100% naładowania

GWARANCJA 48 MIESIĘCY

Ocena produktu: Ocena produktu 5/5 Data napisania recenzji:

Szybka wysyłka Polecam sprzedawcę towar zgodny z zamówieniem POLECAM

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu